Tæt Tag Danmark er Danmarks stærkeste netværk af professionelle tagdækkere med speciale i flade tage og hældningstage med tagpap.

Idékompagniet A/S har gennem en længere årrække udviklet og vedligeholdt Tæt Tag Danmarks visuelle identitet og markedsføringsplatform og tilpasset den virksomhedens ændringer til markedsstrategi og organisationen.

Fx er logoet med det røde segl blevet ændret over flere gange på en måde, så der både er blevet signaleret at der er tale om en moderne virksomhed i udvikling, samtidigt med, at genkendeligheden til de gamle værdier er fastholdt.


ttdkweb.jpg

www.tættag.dk

Idekompagniet A/S har udviklet Tæt Tag Danmarks website, som danner centrum for den samlede markedsføring og samler al relevant information for Tæt Tag Danmarks fire målgrupper: private villaejere, erhverv/industri, professionelle rådgivere og tagdækkere.

Websitet markedsfører hele Tæt Tag Danmark konceptet, herunder Derbigum og Residek som tilhørende produkt-brands med fokus på fordele, bæredygtighed og økonomi. 


Tæt Tag Tagdækker

Tagdækkere som arbejder efter Tæt Tag Danmarks konceptet er ansigtet udadtil. Konceptets retningslinier fastlægger at alle tagdækkere skal fremstå professionelt og være veluddannede.

Derfor er en Tæt Tag Danmark tagdækker altid velklædt i profilbeklædning ligesom han efterlever Tæt Tag Danmarks retningsliner for markedsføring, herunder bildekoration og visuel identitet.

Det hele er udviklet af Idekompagniet A/S.